torsdag 11 april 2013

I'm scared of what's behind and what's before

Nu har det hänt igen. Skulle kunna bli ett återkommande ämne här på bloggen; konserter-jag-totalt-missat-men-önskat-att-jag-gått-på-om-jag-inte-var-en-medelålders-radhusmorsa-som-tycker-att-allt-efter-klockan-20-är-natt. Denna gång var det Mumford & Sons. Och för att gnugga i lite extra salt i såret. Tillsammans med First Aid Kit. Eller. Dom var där. Och gjorde nåt på scen. Men hur som helst.

Mumford & Sons OCH First Aid Kit.

Spelade igår. Ungefär samtidigt som jag låg i soffan i urtvättade mysbyxor med ett öga öppet och försökte fokusera på vem som blev Sveriges mästerkock.

Vad hände?
 
 

2 kommentarer:

  1. Oj oj, känner igen mig alltför väl. Hade inte ens koll på att Brucan infinner sig denna vår...
    Meeen min man har skvallrat om min 36-års-presse, you gonna like. Nick Cave.... yes baby.
    // L

    SvaraRadera
  2. Men satan vilken fin låt...! Behöver det du vet. Sitter och redigerar som en galning, perfekt med lite nytt i lurarna. Tack!
    // L

    SvaraRadera