torsdag 26 augusti 2010

Bad bad boy come with me



Har en liten liten svag punkt för Eminem. Det ska jag erkänna. Därför är jag också lite lite svag för den här låten. Eminem plus Rihanna. Mycket bra combo. Men det var det här med videon. Eller egentligen har jag inga problem med den, det är väl mest skådespelarna som stör mig. Jag fattar ju det passionerade och destruktiva förhållandet. Men hur många tatueringar han än har och hur många väggar han än slår sönder så är ju Dominic Monaghan för evigt hobbiten Merry. Alltså ganska långt ifrån en bad boy.

Och så har vi ju det här med Megan Fox och hennes läppar. Eller ska det se ut som hon har blivit slagen kanske? För de är ju så uppsvullna att hon inte ens kan stänga munnen.

Ja, jag stör mig lite som sagt. Och då kan man ju tycka att man ska strunta i att kolla på videon och bara lyssna på låten. Det är ju också ett alternativt. Men det blir ju så mycket tråkigare då på något vis.

I'm bad. I mean, really really bad.

3 kommentarer:

  1. Men fy fan vad kul. Shit hade som sagt inte sett videon, och efter din sågning var det ju näsrmast omöjligt att ge den stackars hoben en chans. Det är ju lite som du säger, det är nog bara så, men han förösker, det måste jag ge honom va eller? Om inte annant gör ju eminem som alltid ett gediget arbete gällande känsloutspel och tillhörande armrörelser, plågad blick and so on. Det var ju en del sånt här jag ville åt på min "timme". Lyckades faktiskt i en del fall. Resultatet kommer snart. Du ser obehagligt borta ut...

    SvaraRadera
  2. Hehe, jodå, det där med tom hjärndöd blick är jag en mästare på...

    SvaraRadera
  3. Men för faen Jossan, det här är ju produktplacering fast tvärt om. De vill ju sälja pampers, sälja in det hos knattarna som något "bad" typ "badbabys" eller nåt.. Det är därför vi har en tvärhandhög i huvudrollen.. Sen att han har fått gnuggisar i Kellogspaketet höjer bara det som är Bäääd...
    Gimli (Säljer snart sitt skägg till 2pac)

    SvaraRadera