lördag 12 januari 2013

Hej

Det här var visst min plats. Den fick vara lite åsidosatt ett tag. Kanske lite längre. Har inte bestämt mig än. Men jag testar och ser om det där som heter lust och energi kommer tillbaka om jag gör om lite på sidan. Ni vet ett sånt där ansiktslyft som man behöver ibland. Och jag har märkt. Att när jag gör om, ska fräsha upp, så rensar jag. Så, ja, nu är det inte så mycket färg här, men det kanske så jag är. Färglös. Eller så kanske jag inte vill att allt annat tjafs runt omkring ska ta för mycket fokus från mina oerhört intressanta och iniktsfulla inlägg. Ja, you decide. I min värld är det så iallafall.

Och i min värld. Där bara jag bestämmer. Då sitter jag inte och skriver i en grå ikea-soffa i en Stockholmsförort utan då sitter jag på den här bilden nedan och andas frisk luft och känner energin krypa in i kroppen...

1 kommentar:

  1. Skippa allt "tjafs" omkring och var bara den du är. Låter bra, tycker jag.

    SvaraRadera