onsdag 29 maj 2013

It ́s my party and I cry if I want to

För att vara någon som påstår sig inte gilla att fira sin födelsedag tillbringar jag ohälsosamt mycket tid att tänka på hur jag ska fira den. Eller mer specifikt hur jag ska starta den, vilken frukost jag ska äta. Vilket bara det är märkligt eftersom jag egentligen inte är så förtjust i frukost. Men jag föreställer mig en stor altan, morgonsol, möbler, en stor fet parasoll, kanske en hatt, och sist men inte minst färska bär och french toast. Jag har aldrig ätit french toast. Men jag kommer på mig själv den senaste veckan googla på recept efter recept på french toast.

Vi har inte heller en färdig altan. Eller några möbler. Absolut inget parasoll. Och sol är ju mer undantag än regel. Så det kanske får bli en dröm det där. Men french toast tänker jag ta mig sjutton klämma fram på något vis om jag så ska förvandla några torra Falurågrut till en lyxig frukost á la americana.


Stekt bröd. Mmmmmmums. Ge mig.

1 kommentar:

  1. One day....
    Får dra till staterna nästa födelsedag då, för att säkerställa intaget.
    Grattis igen min vän, i efterskott, som alltid!
    P.s. mer musik, please.
    // L

    SvaraRadera