söndag 30 januari 2011

42 going on 4?


Vad är grejen med kvinnor som, när de ska typ vara lite sexiga eller förföriska, så klär de ut sig till en 4-åring och putar lite med en överfylld och botoxad läpp. Kan inte fatta det. Det är ju helt sjukt och perverst ju.

Senast i raden är Jennifer Aniston i tidningen Allure. Jag har ju liksom alltid stått lite på hennes sida hur många skitfilmer hon än gör (lite som Kate Hudson som gör samma roll i olika filmer fast det känns som det egentligen är en och samma film...fattar ni?) så känner jag att jag någonstans måste försvara henne. Men nu är nog måttet rågat...om man inte kan promota sin nya film på något annat sätt än att posa med en nallebjörn och en rosa pyjamas som liksom är ..oops, lite uppknäppt och, nämen se där ett litet bröst tittar lite oskyldig fram där, vad tokigt det kan bli...Då är nog filmen ett riktigt bottennapp skulle jag tro.

Och bara en parentes...hur ofta poserar män som små oskyldiga pojkar i en babyblå pyajamas sugandes på en godisklubba. Nä just det..inte ofta. Snacka om turn off.

Det här fenomenet skulle man ju kunna grotta ner sig i en ganska djup analys, men jag orkar inte riktigt göra det just nu. Ville bara belysa det. Gick liksom inte att låta den här bilden gå förbi helt okommenterad.

Fan, att man alltid ska bli besviken. Va´?

1 kommentar:

  1. Ja, vad tusan är det här???? Bedrövligt. // L

    SvaraRadera