torsdag 13 januari 2011

Besatt...


Ibland kan jag se bara på en boks omslag att jag kommer bli besatt av den. Faktiskt. Julens besatthet blev One day. Gick. Inte. Att. Sluta. Se bara på omslaget. Så snygg. Hur som helst. Läs den. Innan den kommer som film. Vilket den gör under 2011. Och jag kan inte för mitt liv förstå varför de har valt de skådespelare de har gjort till huvudrollerna i filmen. De passar inte alls. Men jag lovar, för att inte förstöra en bra läsupplevelse, att inte avslöja vilka de är. Googla själv.
Eller läs boken istället. Men på engelska snälla ni. Dialogen förtjänar inte något annat.

2 kommentarer:

  1. Jaha, var det DEN du läste i julas?? Ok, du är förlåten för din icke-närvaro, den står på att-läsa-listan, så då lära man ju läsa de nu då.

    SvaraRadera
  2. Ja gör't! Tror du kommer gilla den. Usch, blir avis att du har den oläst...

    SvaraRadera