tisdag 22 mars 2011

So starting today, I'm breaking out of this cage

Idag fullkomligt flög jag fram på gatorna när jag var ute och gick med Oskar. När jag insåg att graderna hade smygit upp till över 10 grader slängde jag snabbt som sjutton vinterskorna i ett hörn och snörade på mig gympaskorna. Kände mig lite som när man var liten och man typ sprack av lycka den dagen man fick ta av sig sina snowjoggers och sätta på sig "promenadskorna" och gå på asfalt.
Börjar se ljuset i den mörka tunneln helt enkelt. Kan nog inte beskriva hur less jag är på snö just nu. Ja, jäklar vad jag ska njuta av våren. Jag ska ta till mig varenda solstråle och plusgrad och sitta på varje bänk i varje park i hela jäkla stan.
Så ni vet.

Hade dessutom den här i hörlurarna. Kan inte bli en bättre promenad. Från en sneakers lover till en annan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar