onsdag 13 april 2011

Ja må hon leva uti hundrade år

Idag fyller min mamma år. Den bästa. Det säger ju alla om sina mammor. Men i det här fallet så är det sant.

Relationer och människor som står en nära är ju egentligen en aldrig sinande källa till ord, men min och mammas relation känns så, jag vet inte, för stor?, ja eller nåt. Något som iallafall inte går att bryta ner till ord. Gjorde ett försök på hennes födelsedag förra året. Tror jag tömde mig då.


Hur som helst. Grattis mamma! Den bästa. På riktigt.





En 60+:are och hennes hjälm. På väg att slänga sig ut mot nya utmaningar...

2 kommentarer:

  1. Ja visst! Det var ju speciellt förra året jag fyllde jämnt och du sa att du väntade barn,vilken chock!!!!! Det var den absolut bästa present jag kunde fått plus att vi åkte till Åre där vi bodde som, ja, som kungligheter kändes det. Mamma

    SvaraRadera
  2. Stans i särklass fräschaste 61-åring!! Grattis i efterskott!
    // Linda

    SvaraRadera