torsdag 1 juli 2010

Copycat?

Christina Aguilera har ju just släppt en ny platta efter några års break. Och nu helt plötsligt jämför man henne med Lady Gaga och anklagar Christina för att härma henne. Men, jag menar Christina var ju hyftsat först med hela den där drrty-looken och blonderat hår och whatever man nu tycker att hon har snott från Lady Gaga. Lite orättvist skulle jag tycka det var iallafall, om man liksom kör på sin grej några år, tar en paus för att föda ett barn eller så och under den tiden kommer en ny stjärna och gör värsta succén över hela världen och alla säger att hon är superoriginell och sen när man ska göra en comeback så får man bara höra att man härmar någon annan. Shit vad irriterad jag skulle bli, för man skulle ju inte vilja ändra på sin grej bara för att någon annan gör något liknande.

Ja ni, problems problems. Det är lite sånt som ockuperar min hjärna, att försöka lösa världsproblemen, när jag ligger här hemma i soffan och snorar och dumglor på MTV (vilket kanske var tio år sen sist jag kollade på. Känns som att slängas tillbaka till gymnasietiden. And I like it!)

Christina Augilera och Lady Gaga. Eller är det tvärtom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar