tisdag 29 juni 2010

Sicko


Efter en mysig midsommarhelg i norrland med de finaste vännerna tog jag med mig en fökylning deluxe hem. Med tanke på att jag inte varit förkyld alls under de senaste fem åren så känns det en aning maxat att bli dunderförkyld två gånger under loppet av en och en halv månad. Ännu en gång känns hjärnan som den badar i snor och huvudet som ett enda stort känselspröt som inte tål soljus eller ljud högre än viskningar. Det blir inte bättre av att det har varit typ 30 grader varmt idag och man egentligen ska hänga på en uteservering och njuta av sommaren. Jag hoppas hoppas, mest för den skyldiga smittobäraren (kom ihåg jag vet var du bor...), att den är på kortvarigt besök. Just saying...

Just ja, skulle tänka bort den här förkylningen den här gången. Därför har jag pallrat mig till jobbet i två dagar och smittat kollegor istället. Stay positive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar