söndag 28 november 2010

Å jag rimmar på från underground nivå, siktar mot toppen så högt jag kan nå...

"Så mycket bättre" i 4:an är ju rena räddningen för oss soffliggare utan socialt händelserikt liv. Det är den enda gången vi lägger ifrån oss datorerna och ser på tv. Tillsammans. Händer inte så ofta.
Vilken konstig sammansättning av artister det är. Så random liksom. Och alla är helt kära i Petter. Speciellt Lill-Babs. Eller nä, speciellt Lasse Berghagen. Han kan liksom inte sluta ta på honom. Men det är klart, de har min fulla förståelse...

Alla är ju bra(kind of), men de uppträdandena jag mest ser fram emot är ju Petters och Petra Marklunds. Speciellt Petra. Hon är ju hur cool som helst. Sen hon gjorde Petters Mikrofonkåt har jag inte fått den ur hjärnan. Älskar den. Och vilken star-quality!

1 kommentar:

  1. Haha, ja man måste älska Lasse - för han älskar ALLA (visst, han verkar ha ett särskilt öga för Petter, men även September fick sej en släng av Lasse-lööv sist)! Men även Di Leva är ju älskvärd som ska ut i skogen och "ha lite skön kontakt med svamparna" istället för att plocka dem. Jag håller med, grymt bra program med en grym sammansättning artister - who knew!

    SvaraRadera