fredag 19 november 2010

Livet är inte dagarna som har på dagarna

Allstå, jag vet inte hur länge jag har stört mig på Fritidsresors reklam med Mads Mikkelsen. Inget ont om honom, men jag hör verkligen inte ett ord av vad han säger. Vet inte om han försöker prata tydligare danska, eller "skandinaviska" som en fd dansk kollega kallade det när han tyckte han pratade "tydlig" danska så vi svenskar skulle förstå. Men inte vet jag, tycker bara det blir värre. Det enda man hör Mads Mikkelsen säga är ju något om dagarna, vilket inte riktigt makes no sense.

Hur som helst, det är skönt att veta att jag inte är den enda som har stört mig...

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det här är ju hur kul som helst. Såg ytterligare en motsvarighet förra helgen, så visst är det fler som stör sig, var så säker.
    //L

    SvaraRadera