måndag 13 september 2010

Just nu...

…känns det som om magen är invaderad av en karate-mästare
...känner jag mig som en dålig människa för att jag inte öppnat en enda gravid/förlossningsbok
…skulle jag vilja sova fram till 31 oktober
…känner jag mig ensam i sängen
…känner jag mig ganska lugn
…vill jag krama om min mamma
…önskar jag att just det här var över
…önskar jag att det alltid kommer vara precis som det är nu
…längtar jag efter förändring
…orkar jag inte stressa upp mig över vårt boende
…önskar jag att jag slapp gå till jobbet. Någonsin. Igen.
…känns det som att jag aldrig blir utmanad
…undrar jag vart jag är på väg
…vill jag veta om alla har en 5-årsplan?
…funderar jag på om jag ska ringa frisören imorgon
…vill jag bara ligga raklång
…önskar jag att någon bara talade om för mig vad jag ska rösta på
…hoppas jag att när jag väl väljer så känns det rätt
…kan jag inte bestämma mig om jag ska vara blondin eller brunett
…funderar jag på hur man fyller i blanketter till försäkringskassan
…önskar jag att jag hade köpt den där vinterjackan i lördags
...borde jag packa istället
…kan jag inte riktigt greppa vad som egentligen händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar