söndag 7 mars 2010

Springfärsion


Lite så här har jag tänkt att jag ska se ut när jag välkomnar våren. Lite på pricken faktiskt. Inte för att jag har sett några tecken på att våren är på väg men man måste ju ligga lite i framkant när det gäller att planera färsion. Tyvärr har jag en känsla av att jeansen inte kommer sitta lika löst och ledigt på mig som de gör på henne. Spelar ingen roll, modell eller storlek, inget sitter som det ska på mig. Är jag felkonstruerad? För många munkar? För få timmar i gymmet? Eh, ja, ja och ja kan man väl säga och kan bara förbanna mig själv och ingen annan när jag provar så kallade loose fit jeans som, helt enkelt inte sitter så jäkla loose. Kan meddela att loose fit jeans som sitter tight, på ställen där det inte ska sitta tight, inte är en vacker syn. Inte på nåt sätt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar