måndag 8 mars 2010

Women unite

Egentligen hade jag tänkt skriva ett skitsmart inlägg här om Internationella Kvinnodagen som tar slut om ca en timme. Ett riktigt skitsmart ett. Men samtidigt har jag också lovat mig själv att gå och lägga mig i tid. Så det är liksom en konflikt här. Och nu är klockan redan mycket så då har jag ju redan missat att lägga mig i tid. Men jag är för trött för att skriva ett skitsmart inlägg. Ja. Ni fattar. Det går inte framåt riktigt. Så jag tror jag bara bjuder er på en cool jäkla brud som gör musik som jag inte kan sluta lyssna på och tänker på de coola bruttorna i Köpenhamn för 100 år sen som kämpade i motvind för att göra sina röster hörda. Tyvärr tror jag nog de hade hoppats att vi skulle ha kommit längre i utvecklingen så här 100 år efteråt.
Babysteps...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar