fredag 16 april 2010

Hallelujah Justin

Förut betydde fredagskvällar en bar och ett glas (=flaska) vin. Nuförtiden betyder det att man får lägga sig i soffan, zappa genom varenda kanal och somna efter ett glas (= ett halvt) vin. Time changes kan man säga. Iallafall så var det ju inte ett jota på tv ikväll och då slutar det alltid med att jag dammsuger You Tube efter, ja, kan kalla det intressanta klipp. Hur som haver så fastnade jag framför Clooneys Haiti-gala och Justin Timberlakes och Matt Morris fina version av Hallelujah. Jag är egentligen sjukt less på Cohens låt efter att varenda jäkel i Idol-uttagningarna ger sig på den. Men jag måste säga att Justin och Matt, och ja själva omständigheterna runt galan gör ju sitt till, men de gör det riktigt bra. Dessutom bevisar detta att det är musiken (och dansen of course) Justin ska hålla sig till och inte försöka sig på att bli filmstjärna också (han har just avslutat inspelningarna av filmen om Facebook historia. Nja säger jag.). Räcker det inte med att vara en av världens största artister? Some people want it all.

1 kommentar:

  1. Vely good. Justin = lite för självgod men med all rätt, enligt mig! Och slår det inte lite gnistor mellan honom och Cameron nu när de håller på och spelar in film tillsammans... va, va, va!

    SvaraRadera