onsdag 28 april 2010

Linda, det vore så trist utan dig

Bästa Linda fyller massor med år idag. Det känns som det var förra veckan vi låg i pastellsoffan i Uppsala och analyserade Nicks moves och Görans dubbelliv istället för att plugga. Eller man kan snarare säga att det var multitasking. Iallafall, nu är du där och jag här. Men det gör inget (eller det gör det ju men...) för jag vet att jag kommer vara med i ditt liv när du fyller 40, 50, 60, 70, ja så länge vi orkar fira födelsedagar helt enkelt. Du får mig alltid att skratta och känna mig omtyckt, och ditt ständiga peppande som får mig att tro på mig själv. Att ha en sån som du i ens liv är en ynnest!

Congrats, Linda!

(Eftersom You Tube vägrar att länka Nicks videos får Enrique äran att gratulera istället. För, visst var det väl så att det var någon som var liiiiite lite svag för honom. Ellä? It´s time to confess.)

2 kommentarer:

  1. Oj, sitter här och dumflinar, och blir alldeles varm om hjärtat. Sitter faktiskt i skrivandets stund och doftar som du, lyssnar på Alicia, och tänker på dig, samt dricker rosé, kan det bli bättre? Ja, jo det skulle vara en Hero-fuling då, jävlar i mig, helt kört att försöka komma med lame excuses, "yes, Enrique I sure would dance..." yum yum gimmi some, eller hur Malin? Vet att du är med på tåget. Fast du har ju till skillnad från mig och din syster aldrig haft vett nog att skämmas!
    Sen var det Göran , ja, hur kan jag glömma honom, svårt att få lika stort utrymme som Nick, men visst han var där fightades om 1:a platsen, han och Karl.
    Tack för ljuvliga gratulationer. Och jag ser fram emot alla kommande födelsedagar, nästa gång jag glömmer din ska jag kunna skylla på åldern!!!
    Love you baby-Jo
    // din L
    P är mest knäckt över Mr Rourke, han inte helt o-taj han heller.
    Men man kan omöjligt se mer lidande ut än Iglesias i slutscenen. Hur tänker han liksom vid inspelningen och sen på videoreleasen? "Mmmmh, där fick jag till det, där satt sen verkligen, BSB har inte en suck".

    SvaraRadera
  2. Så, låt oss då analysera detta.. Vad var det som gick snett? Och när? Istället för en latinoheting i cab blev det en vallhovsbuse med moppemusch/ Trummslagande jägare med sydnorrlands snabbaste moppe... OCH Malin...Visst var det herr Ströberg som dansade i dina fantasier. Fan, inte lätt att hitta "köra i diket parametrarna" Men vänta. Malin det finns väl en till Anton på din resumé, Två Anton, två snubbar men korta ben, kanske detta är vad tittar efter, får man tipsa om Qronvall kanske, och varför inte dvärgen i Jackass.. Quasimodo kanske..
    Nu får jag inte skriva mer för damen..
    Der Alte

    SvaraRadera