tisdag 22 juni 2010

Att längta till

I höst, eller jag tror till och med man får vänta ända till december, kommer Sofia Coppolas nya film Somewhere. Ja om den kommer till Sverige vill säga. Är ju inte självklart tyvärr. Jag är en riktig sucker för snygga filmaffisher och bra trailers. Och den filmen vill jag se bara av att titta på affishen. Men efter att ha sett trailern så blev jag ännu ivrigare. Länge sen man såg nåt med Stephen Dorff. Och Elle Fanning blev jag totalt knockad av efter att ha sett Phoebe in Wonderland för nåt år sen. Hur bra som helst.
Jag gillar Sofia Coppolas filmer. De har något melankoliskt och tragiskt över sig som inte riktigt går att ta på men som hela tiden finns där. Känns som den här andas lite Lost in translation. I like. Sen är ju en bidragande faktor att hon har så jäkla bra musk i filmerna också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar