fredag 4 juni 2010

Once upon a time I was falling in love, but now I´m only falling apart

Den här klubben skulle jag gärna gå på imorgon om jag kunde. Fy fasiken vad härligt att få höra smäktande ballader en hel kväll och få waila till Bonnie Tyler och Boys II Men. I like.
http://www.alltomstockholm.se/start/article947015.aos

OM jag var där skulle jag önska: Scorpions ”Wind of Change”, Boys II Men ”End of the road”, Bille Myers ”Kiss the Rain”, Mariah Carey “Without you", Maria McKee ”Show me heaven”, Berlin ”Take my breath away” , Richard Marx “Right here waiting” . Men gud man kan ju hålla på I evigheter, Jennifer Rush “Power of love” kan man ju till exempel inte glömma eller K-CI & JoJo ”All my life”. Ojoj vad man har skrikit sig hes i sin ensamhet till dessa godingar. Hm, att sammanställa en riktigt smörlista kanske blir kvällens uppgift istället för att dammsuga till finbesöket imorgon. Priorities, priorities…

1 kommentar:

  1. Vojne vojne, som vi gjorde narr av M för denna lilla bit (och var som galen i den själv redan då, fast i smyg givetvis) och nu ligger den på bloggen, ute för allas beskådan! Det är verkligen confession på hög nivå, and I like it!
    Hur var sex and the city 2? ja, för det är väl knappast nåt att skämmas för mitt i alltihopa?

    SvaraRadera