onsdag 17 februari 2010

Förhalning



Att kalla mig en mästare på att skjuta upp saker och ting skulle förmodligen vara en underdrift. Det är sällan jag går direkt på själva uppgiften jag har tänkt eller är satt på att göra. Vänta, jag ska bara....gå på toa, kolla klart på det här programmet, lyssna klart på den här låten, vänta på att det ska sluta snöa, vänta på att solen ska komma fram, vänta på att det ska bli kallare, vänta på att det ska bli varmare, byta kläder, ta nåt att äta, glo in i en vägg, ta nåt att dricka, kolla på grannarna, svara på det här mailet, vänta på att jag får det där mailet, vänta tills det helt enkelt bara känns lite lite bättre.

Ibland är det ganska skönt att upptäcka att det finns fler som är lite som en själv. Som i den här fina lilla filmen här ovan.

Procrastination is watching videos on You Tube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar