måndag 8 februari 2010

This charmed life

Det här var ju svindrygt...måste man liksom skriva minst en gång om dan? Tänk om man är helt tom i huvudet då? Eller att det inte har hänt något värt att nämna? Ska man liksom plocka godbitarna ur ens händelselösa liv och skriva något tänkvärt och charmigt eftersom det är vardagen som är livet?

Ok. Så. Imorse "försov" jag mig. Igen. Sen hade jag ett möte. Sen ett möte till. Sen ett möte till. Sen åt jag lunch. Medhavd. Och det var ju lite ovanligt. Sen försökte jag vara kreativ. Det gick inte. Så då gjorde jag lite private stuff. Sen försökte jag vara kreativ igen men då var det dags att gå. Intensivpass (duh..). I en sal utan luftkonditionering. På riktigt. Den var alltså trasig. Efter fem minuters uppvärming trodde jag på allvar att någon slängt en hink svett på mig utan att jag märkte det. Sen kändes det som jag vadade i svett i 55 minuter. Sen tog jag bussen hem. I svettkläder. Och luktade svett. Snip snap snut, så var dagen slut.

Inte inspirerande? Well, up yours, life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar