söndag 7 februari 2010

Hi, my name is Jo and I´m an addict

Jag har en del problem det har jag. Men ett ganska stort är att jag inte kan gå in i en affär utan att vilja ha iallafall hälften av allt som hänger där. Jamen, liksom en tröja för 150 kr, vad gör det . Nästan så att jag är oförskämd att inte köpa den om den nu är så billig. Så. Då köper jag den ju. Förmodligen är den svart. Eller randig. Antagligen från H&M eller nån annan billighetskedja där kvaliteten går att diskutera. Sen gömmer jag mina köp för Mr T. För jag kan inte stå för mitt beteende. När han frågar om jag har en ny tröja på mig så ba, nej men gud nej, den här köpte jag i somras, den har jag haft på mig skitmånga gånger har inte du sett den förut?

Februari hade jag tänkt skulle bli en vit månad. Fast med shoppingförbud dårå. Kan väl inte vara så svårt, det är ju bara att hålla sig undan affärer. Tänkte jag. Men glömde bort att jag jobbar i stan, i princip granne med H&M. Sen glömde jag också att jag inte har någon som helst karaktär. Så i fredags kom jag hem med den här. Tror nämligen inte att jag har en med knappar i ryggen.

Bild från Monki

1 kommentar:

  1. Är också svag för knappar i ryggen. Du har mitt fulla stöd. Hojta till när det är dags för garderobsrensning bara... Jag spelar med inför Mr T.
    // L

    SvaraRadera